poniedziałek, 9 lutego 2015

Prolog


Nigdy nie czułem się zbyt dobrze w tłumie,
Z ludźmi wokół, gdy grają
Głośno hymny kultury gwałtu.
Surowe i dumne stworzenia wyją.


Wszystko, co kiedykolwiek zrobiłem jest ukryte

Przed naszymi czasami. Gdy jesteś blisko mnie
Kochanie, gdy gasisz światło i całujesz moje oczy,
przez chwilę mojego życia czuję się jak człowiek.

Ale nie wiem, czemu zsyłasz na mnie to piekło.
Całować czyjąś skórę, na której pojawiają się ciarki...
Poczuć twój ciężar w ramionach których nigdy nie użyję...



(...)

Są pytania, których nie mogę zadać.
Teraz w końcu najgorsze minęło.
Zobacz sposób w jaki się trzymasz,
Motasz się wewnątrz swojego ciała.

Wiem, że nienawidzisz tego miejsca,
Żadna część mnie nie będzie się kłócić.
Kochanie, powinniśmy uciec.

(...)

To wspaniałe uczucie, dziewczyno, 

Być samemu z tobą. *


_________


*- tekst piosenki Hozier - To be alone

Prolog za wiele nie mówi. Ktoś zainteresowany? 

6 komentarzy:

  1. Cześć :)
    Jestem jak najbardziej zainteresowana! Prolog dość nietypowy i oryginalny, nigdy się z takim nie spotkałam, a sama piosenka- cudo!
    Będę wdzięczna, jeśli będziesz mnie informowała o nowych postach :)
    A tymczasem zapraszam do siebie: http://flysohighwithmetonight.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zainteresowana .
    Mnie również informuj o nowych postach .
    http://i-wanna-hide-the-truth.blogspot.com/
    Pozdrówki !
    Chil dish

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowana jak najbardziej.
    Oby rozdział pojawił się jak najszybciej :3
    zapraszam do mnie: http://be-my-second-angel.blogspot.com
    powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem jak najbardziej zainteresowana! ;*
    Czekam na kolejny rozdział i zapraszam do siebie na http://uczucia-nieznane.blogspot.com ;*
    (Gdybyś mogła to informuj mnie też o nowościach, będe wdzięczna)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fanka skoków i piosenek Hoziera? Możemy przybić sobie piątkę! Prolog bardzo mnie zainteresował i już lecę czytać dalsze rozdziały. Powodzenia w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... dużo nie mówi, ale intryguje. Nie przepadam za tą piosenką, ale to nie ma nic do rzeczy. Nie wiem jak połączysz ten tekst z historią, przekonam się tylko w jedne sposób - klikają "nowszy post".
    Więc teraz właśnie rozpoczynam moją przygodę z Dusty hearts! (w końcu!)
    Buziak, lecę dalej!

    OdpowiedzUsuń